Vračila in reklamacije

Naša politika vračil in reklamacij traja 30 dni. Če je od vašega nakupa minilo 30 dni, vam ne moremo ponuditi celotnega povračila ali zamenjave.

Da bi bil izdelek upravičen do vračila, mora biti neuporabljen in v enakem stanju, kot ste ga prejeli. Prav tako mora biti v originalni embalaži.

Skladnost barv

Uporabljamo enake tiskalne stroje, vrste papirja in delovne postopke kot naši tiskarski partnerji, da bi zmanjšali razlike v barvah. Vendar je tiskanje kemični postopek in 100-odstotne skladnosti ni mogoče doseči. Na barvo, konsistenco in končni rezultat vpliva več dejavnikov: vrsta stroja, nastavitve stroja, vrste papirja, vlažnost v prostoru in čas zadnjega čiščenja stroja, če omenimo le nekaj primerov. Barvna odstopanja, ki se lahko pojavijo zaradi zgoraj navedenih razlogov, so v okviru sprejemljivih toleranc in niso zajeta v našem jamstvu za kakovost.

Poškodovavni izdelki

Če vi ali vaša končna stranka prejmete pomanjkljiva ali poškodovana naročila, kot so poškodbe dobavljenih izdelkov, napake v številu ali količini dobavljenih izdelkov ali pomanjkljiva kakovost dobavljenega izdelka, ki ni posledica pomanjkljive kakovosti vsebine, ki ste jo zagotovili vi ali vaša stranka. Če želite predložiti novo naročilo, bomo krili stroške novega naročila. Za reševanje le-tega pa potrebujemo pisno potrditev in sliko embalaže, da zadevo lažje urejamo.

Pravilnik o izgubljenih naročilih

Pravilnik o izgubljenih naročilih
Za pakete, ki se izgubijo med prevozom, nas kontaktirajte v 30 dneh od predvidenega datuma dostave.

Vračila in zamenjave

Vračilo s strani stranke
Trenutno ne podpiramo vračil in zamenjav, ker so izdelki, ki jih naročite, personalizirani in izdelani posebej za vsako naročilo. Če želite predložiti novo naročilo, boste krili stroške novega naročila.
Lahko nas kontaktirate na shop@studiversal.si, da najdemo rešitev.

Napačen naslov

Če vi ali vaša končna stranka navedete naslov, ki ga kurir šteje za nezadostnega, bo pošiljka vrnjena in varno odstranjena. Če boste želeli predložiti novo naročilo s posodobljenim naslovom, boste krili stroške novega naročila.

Zavrnitev s strani prejemnika

Če vaš kupec pošiljko zavrne med dostavo, bo pošiljka vrnjena in varno odstranjena. Če želite predložiti novo naročilo s posodobljenim naslovom, boste krili stroške novega naročila.

Neprejeta pošiljka

Če vaša stranka naročila ne more prejeti na naslovu, lahko pošiljke prevzame na lokalni pošti ali na prevzemnem mestu prevoznika. Neprevzete pošiljke se lahko vrnejo pošiljatelju. V teh primerih oddajte novo naročilo in stopite v stik z nami, da bomo lahko prijavili težavo in uredili povračilo cene izdelka za novo naročilo (še vedno boste morali plačati stroške pošiljanja).

Vračilo denarja

Ko bomo prejeli in pregledali vaš vrnjeni izdelek, vam bomo poslali e-poštno sporočilo, v katerem vas bomo obvestili, da smo prejeli vaš vrnjeni izdelek. Obvestili vas bomo tudi o odobritvi ali zavrnitvi vračila.
Če bo vaše vračilo odobreno, bo obdelano in na vašo kreditno kartico ali prvotni način plačila bo v določenem številu dni samodejno preneseno dobroimetje.

Zamujena ali manjkajoča povračila

Če vračila še niste prejeli, najprej še enkrat preverite svoj bančni račun.
Nato se obrnite na podjetje za izdajo kreditnih kartic, saj lahko traja nekaj časa, preden bo povračilo uradno knjižno.
Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto traja nekaj časa, preden je povračilo knjiženo.
Če ste storili vse to in še vedno niste prejeli povračila, se obrnite na nas na shop@studiversal.si

Prodajni artikli

Vračilo se lahko vrne samo za izdelke z rednimi cenami. Razprodajnih artiklov ni mogoče povrniti.

 

Potrebujete pomoč?

Za vprašanja v zvezi z vračili in vračili nas kontaktirajte na shop@studiversal.si